pondelok 17. apríla 2017

Daniel Sturridge: ‚Lidé se dívají fotbalistů jako je efektní, ale my jsme tvrdě pracující. Děláme méně hodin

Víc než fotbal?

„Jo. Protože ve fotbale můžete být špatně pochopeno. Lidé mají představu o vás bez vás poznat."

To musí být napsán s jistou opatrností, o sportu, ve kterém jsou různé špičkových lékařů, přinejmenším od okamžiku tohoto Křesla fanouška pohledu narazit jako bzučení narcistů bez rozpoznatelného vkusu, ale Sturridge je v pohodě. Jeho lehce diakritikou Brum je naladěn, zpravidla na nízký objem. On je reflexní a zastavil se před zodpovězením otázek, a není snadné usmívat. Nosí sebe trochu jinak, což je skutečnost, která byla zaznamenána.Loni na jaře, těsně před Světového pohá ru (turnaj, ve kterém Sturridge dal anglický tým svůj první gól, ale pouze upozornit na krátkodobém kampaně), online časopis Vice pomazali jej „první bederní fotbalu".Ačkoli jejich argumentace činil na konci, po chuti k přetékal klobouky a voguish hudebníka bank ( „bohyně"), tyto volby byly stojí chválit nicméně. „Ve věku duši garroting mediální trénink a matně jako kurva sponzorských kampaní…někdo jako Sturridge je nejméně zjasňující věci trochu."

Ve stanovisku se zdálo zvláště zvuk po Anglii byl vyrazen of the World Cup, a Sturridge reagovali vyvěšením kuriózní video na Instagram, trochu vizuální báseň, která ukázala svou smutnou zamračený, pak kokos nabodnut s brčkem, pak pusté brazilské pláže. Jako prohlášení, že je lepší než „chlapci jsou vykuchaný", pomyslel jsem si.Měl přečíst článek Vice? „Ano," říká Sturridge. „Byl jsem trochu polichocena." On tam nechává záležitost. Facebook Twitter Pinterest Bomber bunda, £ 345, v PS Paul Smith, od matchesfashion.com. Mikina, £ 150, podle našeho dědictví, z mrporter.com. Tepláky, £ 55, nike.com. Styling: Melanie Wilkinson. Fotografie: Desmond Muckian pro Guardian

hovoříme v jeho šatně, mezi jednotlivými záběry fotbalista pravidelně jít ven, aby jeho snímku před návratem do zátahu off postříkat-print top by Marc Jacobs pro něco jasněji od McQueena. Pod propojek nosí husté spleti krku řetězce, včetně několika křížů poseté diamanty.A…jsou ty záře-in-the-dark růženec?

„Jo. Vždycky jsem se modlit. Jsem docela náboženský. Měl jsem korálky, protože já si pamatuji."

Proč záře-in-the-tmě?

„Když máš strach v noci, jako dítě, dělají se cítit v bezpečí. Vždycky jsem nosit je. Cítím se ztratila bez nich, abych byl upřímný. Jsou to jen plast, ale jednou, když jsem byl na dovolené, přišli p ryč, aniž bych o tom věděl v bazénu. Já jsem to dopustit, aby se to opakovalo."

Ti diamant kříže vypadat dražší.

„Ztratil jsem pár z nich, taky. Obvykle jsem rád, aby si šperk na mě, když hraju. Ne kolem krku, protože to je zakázané. Kdysi jsem zastrčit [diamantový kříž] v mém ponožky.Byl jsem hrál za Manchester City v té době, nebo by to mohlo být Chelsea, a to vyšlo na hřišti."

Kde to skončí?

„ruce něčí očividně! Bylo to drahé „

Takže pojďme se unést. má tato osoba blesku stranu. Začátkem měsíce Sturridge prodloužil svůj kontrakt s Liverpool, novou dohodu myšlenka dát své mzdy na něco takového 150.000 £ týdně. Jel na focení za vrčí Porsche Panamera (kresba Hoots z gangu hutníků) a jeho zájem o oblékání přesně by mohlo být vykládáno, pokud jste zamýšlel dělat tak, jak se pyšnit.Z letadla na Světovém poháru z minulého léta, první věc, kterou udělal Sturridge ve svém hotelovém pokoji se dostat ven napařovací žehličku.

První věc?

„Musel jsem. Nemůže jít ven s drceným oblečení. Nemůže to udělat."

Co to říká o své postavě?

‚Že jsem byl vychován v pořádku?'Facebook Twitter Pinterest Scribble mikina, £ 170, Marc by Marc Jacobs, od liberty.co.uk. Styling: Melanie Wilkinson. Fotografie: Desmond Muckian pro Guardian

Ten se směje - a místnost směje se spolu. Přítomný na focení jsou Sturridge agent a pár zástupců z jeho hlavní sponzor, Nike.Fotbalista je samozřejmě v blízkosti této kružnice (tam je kolo veselého škádlení o fotce Sturridge, rozesílají oslavit svůj velký kontrakt pro podpis, který mu ukázal vznášející pero nad prázdný list papíru), ale přišel ve studiu sám a je jasné, že v případě, že má něco se podobat doprovod, je to jeho nejbližší rodina. Maminka Grace kuchař. Táta Michael, býva lý fotbalista otočil zvěda. Bratr a sestra.

Když Michael Sturridge podepsal dohodu, která jako první vzal svého nejmladšího syna do Manchesteru City, v roce 2003, celá rodina přemístila z Birminghamu žít v Congleton, poblíž City akademie. Necítil provinile rodina sama vytrhávání?

„V té době jsem neměl.Protože jsem nevěděl, že to dělali pro mě. Byl jsem 13, když jsme odcházeli. Je těžké si myslet, celá vaše rodina se pohybují pro vás osobně."

Ví o tom přemýšlet jinak teď?

„Samozřejmě. Samozřejmě. Jsem vděčný. Nemohu splácet je.


Oni vždy říkají: vy nemusíte. Ale máte pocit, že je tu povinnost splatit. Ale nemůžete opravdu dělat s penězi."

Pokusil?

„Moje maminka miluje smlouvat lovu. Nemůžete jí nic kupovat drahé. Vzpomínám si , jsem si koupil jí diamantový náramek k narozeninám. Byl jsem pěkný syn! Řekla mi, že to vzít zpět. Zeptal jsem se jí, jestli žertuje.Řekla:, Já ji nechci"

Zní to hrozivě

.„Formidable, jo…Na Světovém poháru I provádí moje maminka je Caribbean omáčka kolem mě. Dělá sama a já přinesl ji do Brazílie - potřeboval jsem, aby to mít tam. Jsme velmi down-to-země; to je podstata mé rodiny. Přišli jsme z ničeho."

Bylo Sturridge dědeček, který přestěhoval rodinu do Birminghamu z Jamajky. . „Myslel: možnost" Během jedné generace došlo k Sturridge na Match of the Day - Danielova strýc Dean, plodný střelec pro Derby County. Michael, Danielův otec, hrál za rezerv Birmingham City je. Ptám Sturridge, jestli si pamatuje mnoho fotbalové chatu na rodinné sešlosti.

„Ne tak docela.V té době, to bylo [mluví o] zločinu. ‚Ach, můj bůh se někdo to udělat pro ně.' Loupeží."Jejich sou� �ástí Birminghamu, Hockley, trápilo poté. „Hodně zbraň zločinu, drog prodeje. Každé město má hrubých ploch. Pro mě, Birmingham je doma."

Má se vrátit?

„Always. Jdete tam teď a vidět mladé lidi, dívat se přes myšlení: ‚Kdo je to, že v tom autě' A to jsem byl já! Když jsem byl mladší. To jsem byl já, při pohledu na někoho v novém autě. Jsem jedním z nich a oni si to neuvědomují. Pokud jste vyrůstat v drsné oblasti, je tu jen některé věci si myslíte, že se můžete stát. Každý, kdo chce být fotbalistou. Nemáte mnoho říká lékař, nebo právník, protože si nemyslím, že se může stát, že.Lidé si musí uvědomit, že mohou být v životě cokoli."

Až se vší pravděpodobností, si fotbalista. Šance jsou nepatrné. Byl si vědom, že jako dítě?

„Je to požitek v tomto věku. Jsi dítě, jsi větší starosti baví s kamarády, než dělat to jako profesionál. V mladém v� �ku - upřímně? - Chtěl jsem být zápasník. To je pravda. To byl můj sen, aby zápasník, a já opravdu věřil, že to dokážu. Miloval jsem Undertaker, konečný bojovník…"

‚Jsem radši nechat, zatímco vy změnit,'řekl jsem.

‚Napadlo mě, že,'říká Sturridge se smíchem [S lehkostí člověka, který strávil svůj život v přeplněných šatny, byl vylezl z páru značkových tepláků - jen se zastavil v polovině kapku uvažovat etiketu. „Vy tam seděla na pohovce," říká. „To by bylo trochu divné." Facebook Twitter Pinterest Burgundy rollneck, 195 £, by Gant Rugger, od mrporter.com. Tepláky, 28 £, asos.com. Air Max 90 sneakerboots, 140 £, nike.com. Styling: Melanie Wilkinson. Fotografie: Desmond Muckian pro Guardian

Mimo Sturridge šatně, mluvím na telefonu s jedním z jeho nejstarších přátel ve fotbale, Micah Richards. Oba se narodili ve stejném Birmingham nemocnici, a to jak tráví dospívajíc� � v Manchesteru City.Richards se poprvé setkali Sturridge, kdy útočník byl na konci svého fáze I-chtít-to-je-a-zápasník, začíná palec směrem Premier League. Richards byl obránce a vzpomíná potýká dítě, první den, který přišel se zavazadly.

„Strýc Dean měl velké jméno ve hře v okamžiku, takže [Daniel] měl pověst dostát."A udělal dojem? „Já věděl, že od prvního dne, kdy jsem trénoval s ním," říká Richards, „on to bude to, co je teď. Jediná věc, kterou jsem trochu zklamaný, že to trvalo tak dlouho ho."

Richards nedávno přestěhoval z Manchesteru hrát v Itálii Fiorentina.Dvojice zůstávají dobrými přáteli a každý pátek, Richards mi říká, že zapojit se do hravé rap bitvy s použitím messenger aplikace na svých telefonech. Richards ví lépe, než se snažit volat Sturridge pro skutečný chatu v runup do víkendu. „Nemá před zápasem odpovědět na jeho telefon, den a noc," ř� �ká Richards se smíchem. „A pokud nebude gól, nebude po něm s vámi mluvit, a to buď."

dlouhé nepředvídatelné hře hadů a žebříků, který je kariéry ve fotbale, přátele ještě vyniknout ve stejnou dobu. Na dlouhou dobu to bylo Richards, instalovaný v mladém věku v Manchesteru City první tým, který dostal kritické rave a mezinárodní volací-upů.Sturridge odseděl zápas na lavičce nebo hrál za rezervy. Odešel City Chelsea v roce 2009, ale tam také strávil spoustu času na vedlejší kolej. Teprve po přesunu do Liverpoolu loni a 25 branek sezony, který se stal hvězdou. Do té doby Richards byl v nemilosti v Anglii a je připraven na odchod do zahraničí. Facebook Twitter Pinterest Splatter print jumper, £ 210, Marc by Marc Jacobs, od matchesfashion.com. Kabát, £ 100, asos.com. Tepláky, £ 55, nike.com. Styling: Melanie Wilkinson. Fotografie: Desmond Muckian pro Guardian

Není to bezpečný život. Ptám se, jestli Richards konverzace mezi přáteli je vždy nepříjemná, jejich bohatství oscilující, a on mi řekl, že žádné - Fotbalisté takoví nejsou.Fotbal není takový. "Je to drsné s hladkým," říká Richards. Sturridge říká: "Všechno přichází a jde." Zaznamenává to na mě během našeho odpoledne společné, že fotbal na špičkovém konci není zcela neustálý festival s půvabem, jak se zdá, předpokládám. Hat-trik, masáž po skončení utkání, pak noc na vychlazené prémiové značce? Ne, pokud chcete hrát příště. Anglická liga požaduje takový stupeň atletismu, když první týmové si nemohou dovolit, aby si na volnočasový čas naštvali.Jak říká Richards uvádí: „Vydáte-li se dvakrát týdně, a jít ven pozdě, dostanete zjistil ve statistikách" Je pravda, že Sturridge říká, že mají svou zábavu. „Každý má své koníčky…někteří lidé mají své neřesti." Ale on mě mluví skrze průměrné polovině sezon y den ve svém životě.

Po poplachu 8am tam je 15 minut jízdy na cvičiště. Možná klub vyrobené omeleta před ranní trénink, nebo tělocvična práce, nebo obojí. Je doma a provádí časných odpoledních hodinách. Pak? "Na gauči. Dost blízko celý zbytek dne. Sledování filmů na DVD."

To je doba!

„Jo. Je tu argument říci: udržet si obsazené. Dělej něco. Ale co nohama a je unavená?Je důležité dát si nohy nahoru, není možné chodit. Pojďte sobotu budete unaveni, aniž by o tom věděli."

Dala jsem ji Sturridge, že musí být vzácné. Ostatní hráči nejsou uvedení ve stejné výši rozkládacím času, že? "Vzácný? Ne. Většina fotbalistů jsou stejné. Lidé se dívají na fotbalisty jako je efektní, ale my jsme [těžce pracující] lidi, taky. Jiní pracují devět-pět - my prostě méně hodin. Co děláte?"

Pracuji devět-pět.

‚A potom?'

jdu domů. Pomoci dát sv é dítě do postele. Večeři a sledovat epizodu něčeho. Lůžko.

„Stejně jako já! Bez toho kluka."Facebook Twitter Pinterest Rose rukávu mikiny, 150 liber, podle našeho dědictví, z mrporter.com.Tepláky, £ 55, a trenéři, 120 £, a to jak nike.com. Styling: Melanie Wilkinson. Fotografie: Desmond Muckian pro Guardian

hovoříme o trochu o přítelkyň. Nejméně jak nedávno jak na jaře, Sturridge byl s modelem, Jourdan Dunn. Zmiňuje předchozí dlouhodobý vztah, který trval pět let, ale „můžete skončit pohybující se, stávat singl. Bude tam přijde čas, kdy budu usadit a být s někým znovu. Pro teď jsem soustředěný na svou práci „Ptám se, jestli kamarádky muset projít jakoukoli maminka testu. - v případě, že je ideální pro rodinné doprovod filtr - a Sturridge se na Sázkové bonusy Bet365 mě podívá, jako kdyby jsem ho poc hopil vůbec. „To není jít do postele se svým partnerem," říká. „Má to co do činění s nimi.Je to o někom, kdo má vazbu s vámi. Někdo, kdo dělá máte pocit, že můžete být tím, čím chcete být v životě."

Není to tak dávno, Sturridge napadlo podél těchto linek, o jakési ženě našel atraktivní a vyťukal pár slov pro Twitter. „Potřeba ambiciózní dáma s vnitřní krásu," napsal. Pípání dělal titulky ve třech novinách. „Sturridge hledá lásku," byl take zrcadla, „ale nechce Wag."

Pro všechny jeho řeči o bydlení blízko-dost průměrnou životnost, dělá ne. Jeho bouchl-out Twitter sázky na Bet365 aforismy dostat polovinu stránky v novinách.Loni v létě dosáhl nejvíce elementární ze hřiště ambicí, dává praskání gól ve Světovém poháru, a když jsem si taxík z ateliéru Merseyside projdu Liverpool stadion, kde 20 m vysoká plakát Sturridge, ve vší své zářící-polyesterové slávě , visí na vnější stěně. V průběhu našeho odpoledne spolu Bude mít získal můj roční plat, více či méně.

Přesto chce zdůraznit základní omezení jeho svět, DVD maratony na pohovce a jeho matky Caribbean omáčka, ne výplatní pásky nebo Porsche (make, z nichž musím výhry z něj). Bude vesele přiznat sobě žár-in-the-tmavé růženec zmírnit dávné dětské obavy.Sturridge podceňuje svůj osud. - a to je vzácné pro fotbalisty, myslím, že

Bet365-Více informací

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára