sobota 15. apríla 2017

Exeter Rob Baxter dúfa Eddie Jones vymenovanie môžu podporiť svojich hráčov na

Rob Baxter je presvedčený, že rozhodnutie o inštalácii Eddie Jones ako nový tréner Anglicka dám každého kvalifikovaného hráčov veľkú motiváciu predviesť svoj talent medzi súčasnosťou a začiatkom šiestich národov.

Exeter tréner, jeden z mála Angličanov navrhol ako možného kandidáta na úspech Stuart Lancaster, sa neobáva, že jeho telefón ani nevyzváňa a nemá problém s veľa-cestoval Jones nie je angličtina.

"ja nie ho poznajú vôbec, ale teším sa na stretnutie s ním hovoriť o našich chlapi a ako vidí veci dopredu, "povedal Baxter. "Dúfam, že sa niečo naučiť zo skúseností, ale kým som sa s ním stretol a strávil nejaký čas s ním Stávkové kancelárie Bet365 neviem nič o jeho koučovanie štýlom.

" Rád by som si myslieť, že niektoré English tréneri boli požiadaní, ale rozhodne som nebol.To sa deje teraz, a dôležité pre každého z nás v kluboch je produkovať dobré tímy a hráča na pomoc Anglicku sa stal úspešným side.

"Som si istý, že príde okolo a spĺňajú kluby a hráči a som si istý, že sa tak stane veľmi rýchlo, akonáhle sa začne v decembri. On je samozrejme zapnutý chlapa, pretože on urobil dobre na rôznych miestach a má niekoľko veľkých pracovných miest.

"Nebude záležať na tom, že nie je Angličan, ak sa mu to podarí. To je to, čo šport je všetko okolo. Keď vyhrá, že to bude skvelé - a ja dúfam, že áno. Chcem Anglicku vyhrať veci, a ja nie som jeden z tých, ktorí ho chcú zlyhá, pretože nie je angličtina.Dúfam, že sa vytvorí dobrý tím Anglicka a má niekoľko hráčov Exet er tam. "

Henry Slade a Jack Nowell sú medzi mnohými kandidátmi Baxter živil Sandy Park a hrali, ako by šlo prostredníctvom medzinárodnej konkurz v sobotu. Slade kontrolovanej záležitosti skvele na No10, zatiaľ čo Nowell potulovali polia hľadá prácu a otvory.

Sú na čele bočnej Chiefs odhodlaný vynahradiť sklamanie straty na Ospreys v prvom kole z Pohára majstrov a opúšťať štadión Liberty bez bodov.Podobný scenár proti Raphaël Ibañez je sypký strany by mali účinne ukončila ku svojim európskym nádejou.

Teraz, aspoň môžu mať nejakú nádej do svojich back-to-back hry proti Clermont Auvergne budúcom mesiac. Baxter, ktorý urobil 10 zmeny naprieč dvoma hrami, tiež zistil, že má nejakú silu do hĺbky na svojej strane.

Prvý Bath krídlo Olly Woodburn označila jeho európsku premiéru na klube s dvoma pokusov a škótsky tighthead prop Moray Low scrummaged a riešená dobre a vyskočila s odvážny po kus.Druhý pokus prišiel z Ian Whitten s Slade kopanie 14 bodov.

"Keby sme dostali niečo z tejto hry by bolo veľmi ťažké pre nás a robil to veľmi neuspokojivé kampaň" povedal Baxter. "Ale teraz máme niečo hrať v nasledujúcej hre, čo je to, čo sme chceli. Budeme musieť dať do lepší výkon, ako keď hráme Clermont.


Keď sme mali tempo v hre sme boli v našich silách, ale keď sa tempo upustil im to vyhovovalo. "

Bet365-Vyzdvihnúť bonus

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára