utorok 11. apríla 2017

Serena Williams sa pripravuje na US Open s víťazstvom v Cincinnati

Na pokraji histórii nemala bezchybný generálku.


Avšak potom, čo bojovať za hodinu a 49 minút pred podrobovať bojovnú výzvou Simona Halep 6-3, 7-6 vyhrať Cincinnati Masters už druhý rok v rade, bude iste upozornil americký k doladenie potrebného as zamieri na východ na US Open.

"myslím, že každý tu vie, že existuje priestor na zlepšenie pre mňa a môžem urobiť lepšie," povedala. "Hranie Simona ma naozaj testovaný a cítil som sa, akoby som bol na túto výzvu."

Nervy napadol svoju pr� �cu v pomalom štarte a v očiach cieľovej čiare, bojovala ušetriť osem z deviatich prestávky upozorňuje v druhom sete pred zatvorením ju.Ako vždy jej dunivý slúžiť jej poistenie a ona pristála 15 esá, ale snažil o oveľa viac.

V skutočnosti, ktoré slúžia k zápasu v tajbrejku, išla na 125mph húfnice, ktorá by bola veľkolepá bodka na škvrnitý rozprávanie snáď len skĺzol hneď vedľa trate. Ako sa to stalo, snaha poskytol dôkazy o tom, že zranenie lakťa, ktorý pokazené jej prípravy tento rok v lete sa znížila. Na konci, keď sa musela uspokojil s ochabnutým, vsietil replike jej súpera pred oslavuje okamihov neskôr, a stojany šalel.

Bola veľká podpora pre domácich hráčov, zrejme Stávkové bonusy Betclic ale veľa moc pre rumunský, ktorý sa zdá šíriť šťastie kdekoľvek ona ide s akousi otvorenou tvárou poctivosti vzácneho v športe.Skôr Halep poznamenal, ako Roger Fed erer bol jediný hráč naozaj páčilo sledovať, ku ktorému odpovedal veľký muž po tom, čo vyhral titul pánsku: "Ona je veľmi sladká, veľmi pekné. Som veľmi rád, že to tak dobre, ako sa to robí. Je to veľký bojovník "

Williams poznamenal Courtside". Musím povedať, že som sa nedostal podporu Kdekoľvek hrám, ale vždy som si veľkú podporu tu. Milujem ťa "

Potom hovorila o väčšiu výzvu pred sebou. - najväčší z jej kariéry, možno. "Som pripravený. Je mi jedno, či vyhráte alebo prehráte, alebo dokonca zlomiť. Som pripravený ho spustiť, to máme za sebou a musí byť vykonané a ísť na ďalšiu akciu. Ale som tak pripravený k New Yorku. Je to všetko na mne.Ak sa rozhodnem hrať hneď, bude to skvelé. Ak sa rozhodnem byť dieťa Rena, tak…som videl niekto napísať, že na Instagram. Tak nejako som to páčilo. Boli mi volali, ale bol som niečo ako, Majú pravdu! 'Takže…jo, snáď dieťa Rena nevyjde. "

Detská Rena nebol na chvíľu von , Potom, čo priemerný 2014 Williams stanovila turné vystúpiť v tejto sezóne vyhral major v Melbourne, Paríži a Wimbledone. Pri všetkých svojich tvrdení o legitimite Serena Slam - vlastniaci všetky štyri tituly súčasne mimo fixné obdobie 12 mesiacov - vie, že to je ten veľký

To nebude ľahké .. A to nebude nuda.

Betclic-Bonus čaká na Vás

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára